luni, 16 noiembrie 2009

Rezultate Cupa Romaniei: Faza I

1.GLORIA FRUMUSICA - Flacara Flamanzi 3-1
2.VOINTA SOCRUJENI - FC Sulita 3-0
3.VICTORIA HLIPICENI - Sportivul Trusesti 2-0
4.FC TOCILENI - CS Dante Botosani 5-2
5.FLACARA VLASINESTI - Speranta Zoitani 3-2 (dupa prelungiri)
6.CAVALERII FLUIERULUI BOTOSANI - Spicul Iacobeni 5-3
7.INTERNATIONAL CANDESTI - Flacara Vaculesti 3-2
8.
PRIETENIA VIISOARA - Prutul Radauti Prut 4-3
9.
AZURII MILEANCA - Venus Cotusca 3-0
10.SPERANTA DUMBRAVITA - AS Leorda 1-0
11.ARSENAL HAVARNA - FC Enescu Star 3-2
12.Real Hudesti - FC CONCESTI 3-5

17 comentarii:

supervizorul spunea...

FELICTARI. MAI ALES PENTRU PORTAR ! SI ... SUCCES IN CONTINUARE !

mandache spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
mandache spunea...

din cauza ca am facut contestatie pe sebanu (ideea mea), l-a suspendat ajf 6 luni si apoi am plecat si eu de la ei si uite ce s-a intamplat de atunci... 3 infrangeri, un egal si 0 victorii. ca sa nu mai spun ca cei de acolo ma cam urasc. nu prea te duce capul...nu-i asa?

Anonim spunea...

mandache esti degeaba!!!!!!!!!!!

mandache spunea...

cat timp tu esti anonim cred ca tu esti degeaba...

Anonim spunea...

Pentru Mandache:
1. De unde ti-a venit ideea ca "supervizorul" a zis ca ai vandut meciul??? (doar ca a fost o manevra a celor de la Enescu - ei castigau sigur chiar daca pierdeau in teren).
2. Din cate stiu eu sebanu a fost suspendat pt ca era legitimat la 2 echipe (ori e prea prost - stia doar la ce se expune, ori nu e adevarat ca era legitimat la 2 echipe) si stia ca daca face enescu contestatie facem si noi.
3. Aici e matematica: tu zici 3 infrangeri si un egal = 4 meciuri (daca ma uit pe rezultate enescu a luat bataie la dumbravita si la havarna si egal cu leorda - locul I atunci). Din cate vad eu sunt 3 meciuri. Asta dupa rezultatele afisate de ajf.
4. Echipa nu sta in 2 jucatori si ultimele 3 meciuri au fost foarte grele(la dumbravita enescu inca nu a castigat macar un meci, havarna - locul 4 are o echipa buna si a jucat acasa - era de asteptat sa castige, si leorda era locul I in momentul disputarii meciului...meciuri grele care le pierdea enescu si cu voi sau cel putin nu le castiga.

mandache spunea...

mdea.... asta e greu de demonstrat. dar asa ...ca statistica... am dat 13 goluri in 6 partide pt george enescu. destui spun ca eram cel mai bun de acolo... ii las pe ei sa zica. sebanu tine-a in spate mijlocul la sendriceni care a terminat pe locul 1 anu trecut. la g e facea la fel. era destul de important in echipa. acu e usor de zis ca bateati, oricum george enescu daca eu nu jucam la voi si jucam la ei, cred ca unul care ar fi impartial si ar sti situatia, sa fie de alta parere. asa ca fapt divers duminica am jucat la sendriceni impotriva celor de la luceafarul si cei de la luceafarul la pauza au facut contestatie ca si cum nu is de la sendriceni ca le-am innodat de cateva ori picioarele la fundasii lor de liga a IIIa. cantaresc destul de mult in liga IV. in liga a Va pana sa joc la voi era aceeasi treaba. adu-ti aminte jocurile in care am jucat impotriva voastra cate goluri v-am dat si de fiecare data ati luat bataie. si acasa si in deplasare

mandache spunea...

meciurile alea is 3 la 2 cu dumbravita si 2 infrangeri cu havarna (una in cupa) alaturi de egalul cu leorda. si cei de la george enescu care stiu ce se intampla cu echipa asta recunosc ca daca jucam eu cu sebi alta era situatia...

Danny spunea...

Din cate vad eu Supervizorul e un sustinator al echipei. Nu e nevoie ca fiecare sa-si spuna numele daca are cv de comentat. Poate sa fie cineva care a vazut meciul si are cv de spus si pur si simplu nu vrea sa-si dea numele. Orice locuitor din Dumbravita are dreptul sa-si spuna parerea in limita bunului simt. Echipa este finantata din bugetul local si noi reprezentam satul.
Mandy te-ai aprins degeaba, din cate stiu eu nimeni nu ti-a zis ca ai vandut meciul...aste e. Daca a gresit cnv la meciul acela, greseala apartine mai multor persoane.
Noi ne-am facut treaba si am castigat in teren...mai departe nu e treaba noastra. Noi trebuie sa jucam si atat.
Succes la urmatoarele meciuri (la orice echipa vei juca)!

mandache spunea...

ms la fel daniel. foarte frumos spus. treaba e ca din mai multe surse am inteles ca mare parte din echipa sunteti convinsi ca am vandut meciul. inainte de meci mi-au dat cuvantul cei de la g e ca nu o sa faca contestatie si nu au respectat intelegerea. iti dai seama ca imi pare rau , si imi cer scuze fatza de echipa. dar nu am vandut in viata mea un meci. jur. si daca o sa cadeti in cupa cu sendriceni nu o sa joc impotriva voastra. respect, bafta in continuare

supervizorul spunea...

Pentru Mandache si ... nu numai.. Nu-mi amintesc sa fi existat acuze; doar intrebari. Ma bucur insa ca a fost sesizata ... nuanta; aceasta conduce spre un nivel de cultura care este onorabil in ... lumea fotbalului. Daca nu a fost un aranjament si se pare ca poate fi asa din moment ce ai si colegi-aparatori, tot nu vad nici un motiv pentru infatuarea de a te erija in "superjucatorul" competitiei, cel care aduce sau ia puncte dupa cum pofteste. Putem fi, la randul nostru, curiosi sa aflam cum te decizi duminica dimineata la care echipe sa-i mai faci un "bine" prin implicare sau neimplicare? Pentru a-ti satisface macar o mica parte din curiozitatile tale, sa stii ca nu ai conversat cu un singur "anonim" si, atat timp cat exista decenta in exprimarea opiniilor, identitatea nu este importanta. Si inca o necunoscuta rezolvata pentru tine, poate te apropii daca dai dovada de aceeasi perspicacitate ca in cazul autoidentificarii tale in postura de "cal troian": nu fac parte din structura Sperantei si nu m-ar deranja deloc daca ma poti identifica. Nu ma feresc sa-mi exprim opiniile pe fata atat timp cat nu am jignit pe nimeni, insa voi continua sa-mi exprim parerile pentru ca fotbalul sa fie cat mai curat. Daca nici in ultima liga nu se poate .... Ce ocazie sa-ti faci prieteni !!! Se pare ca se ... rateaza mult !!!

mandache spunea...

Daca ai fi barbat ti-ai da numele. Asa e corect. In fine, faci cum vrei. Sa stii ca nu ma intereseaza asa tare identitatea ta, ci doar motivul pt care te-ai luat de mine. Din moment ce era numele meu implicat intr-un comm de-al tau, mi-am permis sa cer socoteala. Asa ca, drag intelectual, care vrei sa ma faci sa cred ca nu ai legatura directa cu fotbalul din Dumbravita, faci ce vrei cu identitatea ta. Pt curiozitatea ta, la Dumbravita am invatat fotbalul pe teren mare, acolo am cunoscut un om care a stiut sa imi explice destule din tainele fotbalului. Acel om este Hutanu Ion. Deasemenea un colectiv de jucatori cum nu am mai intalnit la echipele unde am jucat si o atmosfera in jurul echipei fff benefica. La g.e. au venit unii jucatori care nu prea au treaba cu fenomenul fotbal, si au inceput sa ceara drepturi in echipa, imputinadu-le pe ale mele. Asa ca am hotarat sa plec dupa 6,7 etape. Aveam de gand sa nu mai joc pana in pauza de iarna cand sa imi gasesc alta echipa. Atunci am vb cu mai multi de la Speranta care mi-au zis sa vin sa joc la voi macar pana in iarna. Am acceptat, nestiind ca o sa incurc pe unii. La meciul cu Concesti nu m-am prezentat pt ca acolo e echipa de unde probabil o sa joc din primavara. Daca o sa cada oferta, o sa vad atunci ce sa fac. Poate daca o sa fiu primit o sa joc la Dumbravita. Alte nelamuriri?

supervizorul spunea...

Nu s-a legat nimeni de tine. Au fost intrebari legitime si logice vizavi de o situatie creata. Daca nu ai nici o implicare de ce te-ai identificat in postura impostorului? (Recomand pentru cei ce parcurg acest text sa citeasca dialogul de la inceput.) "Undita" a fost aruncata si s-a prins "ceva" ... Nici eu nu sunt sigur ca e ce trebuia. Dar, de la o intrebare, s-a ajuns la un dialog care, mai departe, l-as fi dorit constructiv. Se pare insa ca tu nu doresti decat o "lupta" intrucat s-au epuizat argumentele. Citeste cu atentie si ai sa descoperi ca nu am scris nimic cu dusmanie dar, la fiecare interventie, ai pus ... sare pe rana! Rog si pe alti vizitatori sa-si spuna parerea. Nu-mi doresc sa supar pe cineva care merita laude. Daca voi credeti ca am gresit undeva, spuneti-va punctul de vedere. E blogul echipei si ma retrag cu discretie, la fel cum am intrat, daca prin prezenta mea se strica ceva la echipa. SUCCES ECHIPEI ! Si sa stiti ca imi doresc sa fie intradevar o ECHIPA! Pentru aceasta am intrat si in dialogul care nu-mi mai place dar sunt obligat sa-l continui pentru replicile care se impun!

Danny spunea...

Acest dialog nu-si are rostul. Mandy ai inteles gresit. Eu am urmarit toate comentariile si nu am gasit nici un comentariu in care Supervizorul te acuza ca ai vandut meciul. Au fost intrebari legate de cei de la enescu (ei ti-au promis ca nu fac contestatie...dar daca nu castigau cred ca erau pregatiti sa faca contestatie).
Intrebarile erau legate de cei de la enescu care au venit sa ia 3 puncte indiferent de rezultatul de pe teren.
Daca stii de la alte persoane ca ti s-au adresat acuze ca ai fi vandut meciul...nu stiu ce sa zic. Oricum acuzele nu au venit din partea Supervizorului (am urmarit toate comentariile). Daca ai ceva sa le zici poti sa te adresezi lor nu Supervizorului, care, din cate vad il intereseaza binele echipei.
Cele 3 puncte erau importante, dar noi suntem multumiti ca am castigat pe teren. Am fost mai buni ca ei si nu am pierdut nici un meci acasa impotriva lor.
Stii ca eu am o relatie foarte buna cu toti jucatorii de la Dumbravita. Daca te acuzau stiam si eu. Te asigur ca mare parte din echipa nu ti-a reprosat nimic. S-ar putea sa fi spus cativa ca ai fis vandut meciul...dar eu nu stiu nimic.
Uita-te in urma si vezi ca acest dialog cu Supervizorul nu-si are rostul.
Ai fost un jucator al Sperantei Dumbravita si, zic eu ca am practicat un fotbal frumos impreuna cu ceilalti jucatori incercand sa acumulam cat mai multe puncte. Eu sunt sigur ca nici nu a fost vorba sa vinzi meciul si ca ai vrut foarte mult sa castigam meciul. Toti jucatorii au muncit mult in acel meci si au jucat f bine.
bafta in continuare

mandache spunea...

supervizorul spunea...
"fortza" consta in "crosetarile" cu Mandache, de genul "calul troian" ca in meciul cu Dumbravita ? Un meci cu toate variantele castigatoare, nu? Ce forta ! Ce joc nervos, cu duritati. Noi nu avem ambitii de "marire" si aveam taria sa va felicitam daca ati fi meritat victoria dar se pare ne indepartam mult de ceea ce este, de fapt, fotbalul. Pacat ca nici vecinii nu pot juca fotbal in teren ci pe langa !!!!!???????

09 noiembrie 2009 18:42


asta e un comm pe fostul blog al celor de la g e. "crosetarile cu mandache". de aici se intelege ca as fi partas la un plan ceva.... asa ca nu ma prind in undita. pur si simplu mi-am aparat onoarea. nu o sa mai dau comentarii legate de subiectul asta. bafta in continuare!!!

Anonim spunea...

:)) Asta a fost un atac la cei de la george enescu nu la mandache :)).
Cei care citesc atent isi vor da seama. Normal ca e implicat si mandache pentru ca pe el s-a facut contestatia, dar asta nu inseamna ca a vandut meciul. E cu totul altceva.

Anonim spunea...

mandache e vinovat